עו"ד בראשי: "פרקליטות לא נקייה; ניסיון להלך אימים"

אסתי פלד No Comments on עו"ד בראשי: "פרקליטות לא נקייה; ניסיון להלך אימים"

בתגובה לטענות כנגד שר המשפטים על מינויה של אורלי בן ארי לפרקליטת המדינה אומרת עו"ד כנרת בראשי: "דיקטטורה משפטית, מדובר בניסיון להלך אימים על כל מה שלא מתאים להם. הפרקליטות הזו היא לא נקייה". עוד אמרה: "יש כאן צביעות ומוסר כפול, ונסיון להפוך פקידים לשלטון"

צילום: הדס פרוש / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורכת הדין כנרת בראשי שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקפה בחריפות את הטענות לפיהם על שר המשפטים לבטל את מינויה של פרקליטת המדינה החדשה הנכנסת משום שהיא חסרת ניסיון: "שמעתי את השטויות האלה ואת הדיקטטורה המשפטית הזו, מדובר בניסיון להלך אימים על כל מה שלא מתאים להם. יהודה שפר שהתראיין קודם ואמר שבן ארי חסרת ניסיון – הוא מי שנמצא ברשימת המייל של שי ניצן כאחד מדובריו, גם יהודה שפר לא פרש סתם: הוא חמק מעונש על דריסת הולך רגל – והוא מדבר על פרקליטות נקייה, הפרקליטות הזו היא לא נקייה".

"לשבת ולדבר על פרקליטות נקיית כפיים אני חושבת שזו צביעות וזריית חול בעיני ציבור המאזינים שלכם – ואם אתם רוצים לתת לזה יד, בבקשה. אני לא אתן לזה יד".

"אורלי בן ארי אישה ראויה והיא לא צופפה שורות עם שי ניצן, היא לא הסכימה איתו בכל דבר – ולכן שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה ישלחו אליכם ואל כל כלי התקשורת בישראל את כל האנשים שלהם שיסבירו לכם למה שר המשפטים צריך להתחשב בעמדת היועמ"ש".

בתגובה לטענה לפיה הפרקליטה הנכנסת בן ארי קודמה מתפקיד בדרג נמוך לראש הפרלקיטות אומרת עו"ד בראשי כי: "יש היום ארבעה פרקליטי מחוזות שמכהנים והם הוקפצו בהחלטת היועמ"ש הנוכחי ונציב שירות המדינה הנוכחי. ארבעתם באו מניהול פרקליטות ועקפו את המשנים של אותם פרקליטי מחוז והפכו לפרקליטים מחוזיים. למה זה בסדר ומינויה של בן ארי פסול?! כי למנדלבליט ולנציב שירות המדינה מותר".

"שלושים שנה בן ארי משרתת את הפרקליטות ואת המדינה נאמנה, אישה מבריקה ומקצועית שלא דבק בה רבב ולו הקטן ביותר. אבל ה'בעיה' שלה היא שהיא לא עושה  דבריו של היועמ"ש ולא נכנעת לכתיבי שי ניצן. יש כאן צביעות ומוסר כפול, נסיון להפוך פקידים לשלטון, סמכותו של השר למנות ממלאת מקום לפרקליט".

לסיום אומרת בראשי כי, "צריך לעשות לפרקליטות ארגון מחדש בכדי לבנות את אמון הציבור שנסדק".



0 תגובות